Het Global Knowledge Learning Platform: altijd een training op maat

• Datum: 17 September, 2017

• Global Knowledge lanceert op 21 september zijn verbeterde on-demand-ervaring voor trainingen: het GK Learning Platform
  • Dit platform bevat meer dan 100 on-demand-trainingen in IT- en ondernemersvaardigheden.

Nieuwegein - Global Knowledge, de wereldwijde marktleider in IT- en vaardigheidstrainingen, kondigt met trots aan dat het op 21 september zijn verbeterde on-demand-platform voor trainingen zal lanceren. Dit Global Knowledge Learning Platform is het resultaat van uitgebreid onderzoek en van een grote hoeveelheid input van klanten. Het Global Knowledge Learning Platform is opgezet om in te spelen op de vraag vanuit de markt. Het platform bevat ruim 100 cursussen, een aantal dat nog steeds groeit. Met het platform kunnen professionals en bedrijven hun bestaande vaardigheden uitbreiden, nieuwe vaardigheden opdoen en lacunes in vaardigheden verhelpen.

"De technologie blijft zich verder ontwikkelen, en de vaardigheden van professionals lopen steeds verder uit elkaar. Dit brengt diverse uitdagingen met zich mee, en Global Knowledge heeft een mogelijkheid gezien om hierop in te spelen: met online-trainingen van hoge kwaliteit. Ons verbeterde trainingsplatform is een oplossing voor organisaties die lastig deskundig talent kunnen vinden en die bestaand personeel moeten trainen. Ook is het een oplossing voor professionals die een evenwicht zoeken tussen enerzijds het aanleren van nieuwe of geavanceerdere vaardigheden, en anderzijds persoonlijke en beroepsmatige eisen", aldus Kevin Pawsey, Global Vice President of Digital Learning bij Global Knowledge. "Met het Global Knowledge Learning Platform willen we bedrijven het best mogelijke product aanbieden om van goede medewerkers uitstekende medewerkers te maken."

Over Global Knowledge

Global Knowledge is de wereldwijde marktleider in IT-trainingen en -cursussen. Wij rusten organisaties, teams en professionals uit met zeer uiteenlopende vaardigheden en best practices. Hiermee kunnen ze optimaal gebruik maken van de technologieën en competenties die essentieel zijn voor succes op de lange termijn. Ook kunnen ze hiermee een voorsprong nemen op de concurrentie. Wij hebben ruim 15 kantoren over de hele wereld, en 1.400 medewerkers die klanten in meer dan 100 landen op weg helpen naar succes.